Var är tejpen??

Blev inget packande. Ägnade 20 minuter åt att leta efter tejpen. Den är jätteborta! Såg den igår, prydligt upplagd på bänken. Alla tre barnen i det här hushållet når dock upp på bänken... Fyndade däremot lite annat under mitt letande, bla en flaska sköljmedel i makens stövel, den där rosa grunkan till vanishflaskan under skohyllan och ett försvunnet armband i lekrummet. Men ingen tejp... Så imorgon blir det tejpshopping på lunchen.

Man kanske skulle hålla lite bättre ordning på grejerna? Vet att maken tycker att jag och barnen är en smärre ordningskatastrof, jag är verkligen kass på att lägga saker på rätt plats och att alltid gå tillbaka med nåt som jag använt. Det kan väl abra ligga lite här och så tar jag det sen? Fast sen kan bli flera veckor senare, jag vet ju det. Men ändå så blir det inte av...

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

inte lätt alla gånger att vara perfekt :)

2008-09-05 @ 21:21:16
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/
Postat av: Hanneles jul

(var är min kommentar??)

2008-09-05 @ 21:21:53
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0