Shopping!!

Idag lämnade vi Jakob hos mormor och åkte med Alma och E till stan för att hitta vinterkläder till Alma. VI provade på Lindex, Intersport (Didrikssons), Polarn och HM. Alma var helt säker på vilken hon ville ha. Pappan och jag försökte se positivt på alla men efter att ha varit på Polarn & Pyret var det svårt att tycka om någon annan overall. Tyvärr var den ju skitdyr men samtidigt så har vi ändå råd. Så det fick bli den här:



Köpte även matchande fleecemössa till när vi ändå var i farten:-)

Nu har jag försökt mig på att göra mintchokladgrädde, står i frysen och svalnar inför vispning. Nu ska Alma och jag baka kladdkaka som vi ska ta med till mina föräldrar ikväll där vi ska få middag. Gott:-)


Kommentarer
Postat av: isabella

jätte fin overall

:)



//puzzzzzzzz

2008-09-20 @ 17:09:58
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fin färg! Ljuvligt fin.

2008-09-21 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0