Min pappa borde bli magiker

Pappa kom så småningom och kollade på bilen. Tog nycklarna, startade och åkte iväg. Där stod jag och gapade! Jag och Jimmy hade försökt flera gånger var, med långt mellanrum för att den inte skulle bli sur. Men icke då. Men när pappa kom så hoppade den igång så fint. Han trodde även att det var batteriet som segade lite eftersom det varit kallt och fuktigt inatt. Sen är jag skulle åka iväg inåg jag att en massa inställningar nollställt sig så det kan väl vara så kanske. Ska lämna in den på service om nån månad eller så, inför vintern så då kollar dom väl sånt där hoppas jag.
Bjöd pappa på kaffe och nybakade chocolate chip cookies som tack för hjälpen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0