Måndag idag... *suck*

Vet inte om det är fullmånens fel eller om det var för att Jimmy pratade om vinterkräksjukan igår. Men inatt har jag sovit grymt dåligt. Alla barnen har sovit så det är inte deras fel, är bara jag själv som liksom inte kunnat somna. Så jag har varit grymt trött på jobbet idag. Folk har frågat om jag mått bra, tyckt att jag sett blek ut. Tyckte det själv i morse också så jag la ner några extra minuter på sminkningen men det hjälpte tydligen inte... Tröttheten till trots och trots avsaknaden av mina glasögon som jag glömde hos syrran igår, så har jag faktiskt fått mycket gjort. Mycket sånt dät som legat i veckor och skräpat som jag inte riktigt orkat ta tag i. Nu syns det faktiskt att jag har ett skrivbord!!

Lyckades lösa ett bemanningsproblem galant, fattade knappt själv att jag fick till det så bra!

La ut auktioner på Tradera igår och har en del som går ut idag. Ser lovande ut, har snart skrapat ihop en rejäl slant till Ullaredsresan i oktober. Tänker inte handla några kläder men lite spel, leksaker och heminredning. Å skor och kanske nån handväska:) Oktober kommer f ö bli en svettigt dyr månad, först är det spritresa till Tyskland, ett par dar senare ska jag ha me&i-träff (om jag får ihop gäster vill säga) och sen Ullared. Vill ju helst inte behöva ta av sparpengarna så det är skönt att det går bra på Tradera nu:-) Kika gärna in, jag kanske har nåt som passar dig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer gärna på me&i

2008-09-15 @ 20:57:11
Postat av: Penny

Ullared Är Underbart...Ska oxå dit i Oktober:-)

2008-09-15 @ 21:13:57
URL: http://pennye.blogg.se/
Postat av: Malin

ja det blev visst anonymt, men inte med flit, fattar inte varför bara all info var ju ifylld och ihågkommen,

Malin

2008-09-16 @ 14:27:15
URL: http://mammigranten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0