Jag är så fruktansvärt trevlig!

Det är nästan så att jag kräks på mig själv ibland...

På mitt jobb ringer folk ofta när dom har problem, problem som dom tycker att jag ska lösa. Jag tycker emellanåt att det är jäkla skitgrejer dom kommer med och som dom mycket väl får lösa själva, men det säger jag ju såklart inte... JAg kan formulera ett mail i 10 minuter innan jag skickar iväg det för att personen i fråga ska tycka att jag är en trevlig prick (och i slutändan även göra som jag vill). Jag kan låta urtrevlig på telefon fast jag egentligen tycker att människan på andra sidan borde tänkta ett par varv till. Oftast kan jag även få fram den ståndpunkten också, fast på ett sånt urtrevligt sätt att dom knappt märkte att jag vände på frågan. Oftast är ju såklart den här förmågan en tillgång, jag är ju inte chef och har således inte den auktoritetn eller den befogenheten att beodra folk hir och dit. Men det mesta löser sig ändå. Men ibland så känner jag att jag måste ställa mig inne på toan och skrika svärord och könsord för jag känner mig så äckligt trevlig så jag mår dåligt... Men jag är grymt bra på mitt jobb;-)

Kommentarer
Postat av: Sara/systeryster

=)

Ja du, vi får hoppas det är välisolerade toaletter då ;-)

2008-09-10 @ 21:35:27
Postat av: Petra

Känner igen det där :)... Ibland vill jag bara spy på nästa person som ringer eller kommer in men så fort den dyker upp så klistras leendet på... Det är ganska fantastiskt ha ha // Sol

2008-09-11 @ 08:49:42
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0