Ingen inspiration

Har inget vettigt att blogga om idag känns det som....

Jag har jobbat. Gick rätt bra, flrutom att folk fortfarande inte fattar att man måste jobba nätter och helger ibland när dom har valt detta yrket. Men men, det löser sig säkert:-)

Jag har ätit nutrilett och naturdiet, druckit massa vatten och grönt te. Åt kyckling med familjen ikväll.

JAg har betalat räkningarna. Fick lite över den här månaden med, känns ju bra eftersom jag ska på spritresa till Tyskland på lördag och till Ullared om 2,5 vecka...

Sex av 18 har hittills ringt återbud till mitt me&i-party nästa vecka. En har tackat ja (ja Malin, räknar med att du kommer). Säljaren vill att vi ska vara 10 st, vi är alltså nu uppe i 2 om jag får räkna mig själv... Jaja, annars få väl Malin komma hit och fika eller nåt;-)

Nu ska jag dricka lite te och kolla på idol, detta måste vara ett av dom mest meningslösa inläggen i bloggen ever.... Ska försöka skärpa mig, lovar!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart jag kommer. Ska försöka få med mig svägerskan (makens syster) om det är ok.

2008-10-01 @ 10:51:49
URL: http://mammigranten.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi blir 2 om nu inte svärmor nappar också

2008-10-01 @ 16:08:03
URL: http://mammigranten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0