Filip och Fredrik

Jag har alltid gillat Filip och Frdrik, sett det mesta av deras program och läst deras otroligt underbara böcker. Givetvis sitter jag tre kvällar i veckan nu och kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik". Tycker det är riktigt roligt att se dem när de inte är programledare. Men ikväll störde jag mig otroligt mycket på Fredrik som blir nästintill lite väl patetisk i sin iver att vinna. Han går upp i falsett, lägger in små små anklagelser ang tävlingarna, är besk mot Filip osv. Filip däremot, som jag annars kan ha lite svårt för, tycker jag i detta program visar en helt ny sida av sig själv! HÄrligt att få se dom som personer och inte som programledare, även om dom emellanåt har jäkligt svårt att låta bli att vara just det...

Kommentarer
Postat av: Linda

usch tål dom inte längre efter det där programmet. tycker det är värdelöst:-)

2008-09-18 @ 10:54:59
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: bantarbritta

Nu ligger det en liten överraskning till alla viktkämpar på min blogg! :)

2008-09-19 @ 22:50:46
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0