This love

För fyra år sedan lite drygt flyttade en liten Alma in i min mage. Jag testade positivt samma dag som vi skulle bila igenom Danmark för att sedan stanna på Jylland en vecka. Den sommaren var This Love med Maroon 5 en riktigt sommarplåga och vi hörde den massa gånger på den danksa kanalen Skyradio under dagarna där nere och framförallt under bilresan dit.
Ikväll var jag iväg och handlade olja till min bil och lite annat. På väg hem kommer låten på radion. För mig finns nog inget som kan ge lika mycket flashbacks och nostalgi som musik. Satt helt drömsk i bilen och höll på att missa att svänga av till mitt hus.... Alla känslor kom över mig från hur det var att vara gravid, kom ihåg hur jag mådde den där hösten, vad jag gjorde osv. Nästan så att det kändes som att det hände igår. Men väl hemma så låg det en 3,5-åring i sin säng och sov, hon såg inte alls ut som att vara nyfödd;-)
Alma.jpg

Lite skillnad;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad söt, lite fin story :-D

2008-10-08 @ 07:45:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0