Ström eller inte ström

Strömlöst 3 timmar.

Ström 45 minuter

Strömlöst 60 min

Ström 30 min

Strömlöst 15 min

Ström 20 min

Strömlöst 30 min

Ström 40 min nu, får se hur länge det håller i sig.

Det är underbart att bo på landet, det är underbart att ha långsidan av huset mot norr när vinden ligger på och blåser ur all värme ur huset. Då går strömmen och värmepumpen lägger också av såklart. Det är underbart när maken ringer på kvällen och sitter fast i en backe och inte kan ta sig upp. Verkligen. Varför bor vi inte kvar i lägenhet???


Kommentarer
Postat av: Helgona

hahaha känner igen mig så väl...fram m termosar o fyll på m varmt vatten.

Men tänk vad tråkigt o sitta i en lägenhet.

När tvättmaskinen pajar ringer man hyresvärden...när diskmaskinen pajar...ringer man hyresvärden...men...

när grannarna väsnas kl 3 så riger man hyresvärden!O inte får man göra om som man vill heller...

Så nja hellre betala för diskmaskinen o kunna välja vilka man har som grannar...i alla fall i huset! ;)

2008-10-31 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0