Snor

Det har flyttat in en objuden gäst i min näsa. Inte bara i min utan i hela familjens näsor. Fy vad jobbigt det är!! E har dessutom feber men det tror vi beror på att han fick 18-månaderssprutan för en vecka sen. Vi andra har mest ont i halsen, snor och det känns som att huvudet är fyllt av bomull. Har gjort en massa fel på jobbet idag, glömt bort namn, blandat ihop dagar osv. Trots mina bästa vänner  Post-It-lapparna. Har i fyra olika färger för olika saker, har nog det färggladaste kontoret på jobbet;-)

Snorigt halt lär det väl bli vilken morgon som helst. Min bil har inga vintehjul. Kommer kosta oss drygt 6000 spänn med fälgar och däck. Samtidigt som vi reparerat den andra bilen för 5000 spänn och jordvärmen för 2000. Visst ja, Jimmys kvarskatt på 10000 ska betalas den här månaden också. Ljuvligt.... Passade på att lägga ut lite grejer på tradera ikväll, orkade dock inte med hela högen så jag får fortsätta på söndag. Skönt att jag köpt dom flesta julklapparna iaf!

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch, du behöver en kram, men vad duktig du är som har köpt alla julklappar... Jag har alltiden en god plan att jag ska börja i augusti, men den spricker varje år :D... Krya på dig// Solkramar

2008-10-24 @ 07:37:06
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: Sarah/systeryster

Oj, oj inga dåliga summor för utgifterna det där inte...

2008-10-25 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0