Mina synapser verkar ha försvunnit...

Föröskte jobba idag. Det gick sådär om man säger så. Det verkar som att kontaktytorna i min hjärna fåt nåt klet på sig eller iaf slagit av på farten rätt så rejält. Får tänka jättelänge för att komma på saker jag egentligen vet och kunde inte fatta enkla snabba beslut heller. Efter att ha gjort om samma sak tre gånger och det blev fel iaf så stängde jag av datorn. Chefen var borta så jag frågade inte ens om lov, jag bara åkte hem...

Nu har jag sovit en stund, spelat FIA med Jakob och ätit lunch. Är lite piggare iaf, ska åka till affären och freedagshandla samt hoppas att apoteket är öppet så jag kan klöpa nässpray och alvedon... Jippi, det är helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0