Magnus Uggla, Peter LeMarc eller Carola?

Håller på att städa lite. Röjer våra skåp ovanför kyl och frys, fattar inte hur mycket elände det hamnar där. Hursomhelst så skulle jag ha på lite bra städmusik tänkte jag. Hamnade i CD-hyllan och valet stod till slut mellan Magnus Uggla, Peter LeMarc och Carola. Lite olika genres... Valet föll på Uggla. Men tyvärr funkade inte skivan i datorn (stod visst en stor lapp på skivan insåg jag sen om att den inte funkade på PC/Mac. Tillbaka till CD-hyllan och hamnden plockade fram en asgammal skiva med Jumper (nån som kommer ihåg?? Måste vara från mitten av 90-talet typ) Men det var faktiskt riktigt skönt att lyssna på den skivan, inte alls så himla dum faktiskt. Jakob tycket en del låtar var "asabra".

*tillbaka till köket, återkommer ikväll med lite bilder från helgen hoppas jag*

Kommentarer
Postat av: johanna

HAr oxå en skiva med jumper=)

Kul o plocka fram lite gamla skivor ibland när man ska städa=)

2008-10-05 @ 18:48:20
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Penny

Gud, vad länge sen man hörde på Jumper. Riktigt bra musik...kanske ska ta fram min CD med dem:-)

2008-10-05 @ 20:51:39
URL: http://pennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0