Letar...

...efter min kameraladdare. Hade tänkt slänga ut det sista i min stora kartong med grejer som vill traderas bort men hittar inte kamerladdaren. Min telefon tar inte tillräckligt bra bilder om det inte är dagsljus så jag är utlämnad till kameran. Den är visserligen rätt så uråldrig numera, men den kan iaf ta hyfsade bilder. Funderar på om jag ska slinka in på netonet i Ullared på fredag och kolla efter en ny... Vi köpte denna när Jakob var nyfödd så den är ju ändå fem år gammal, rätt mycket i en värld som utvecklats rätt mycket....

Kriget mot påsarna fortsätter. Jag åkte till affären. Jag tog inte med nån påse. 1-0 till påsarna. Jag köpte mjölk till mamma. Mjölken levererades till henne i påsen jag blev tvungen att köpa i affären. 1-1. Om jag inte köper nån påse imorgon kommer jag ta ledningen för vi lär få byta soppåse imorgon. Moahahahahahaha *skrattar ondskefullt*

Kommentarer
Postat av: Dink

Starkt jobbat! :-D Lycka till i morgon!



Gillar din blogg skarpt! Tack för att du delar med dig, för skratten och att det nästan alltid finns något nytt att läsa.

Kramar

2008-10-13 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0