Jag har tittat på TV

Vädret
Såg honom igår, han den krullige metrologen på svt. Fast jag såg fasen inte att det var han. Vädret började och han började prata. Kände igen rösten men inte mannen. Efter ett tag insåg jag att han klippt av sig krullet!!! Bra initiativ!!! Försökte få fram en bild på honom men svt själva har inte hängt med riktigt där...

Greys anatomy
Äntligen är det tillbaka! Var inför starten ikväll lite osäker på om jag orkade en säsong till men efter typ 45 sek så var jag fast igen... Måste nog utvärdera lite med Karin på mailen imorgon:-)

Idol
Lovade nästan mig själv att inte titta i år. Det sket sig... Nu sitter jag där, helt fast och är tvungen att var uppe skitsent om kvällarna för att se vem som åker ut innan jag går och lägger mig. Tycker det är rätt bra tjejer, LouLou, Sepideh, Alice och Linda är mina favoriter. Killarna känns lite svagare generellt, men Elias och Robin (rockkillen, inte han som tycker att han själv är söt) känns stabila.

Nyheter
Kräks på alla ekonomiska nyheter just nu. Hatar sånt här och hoppas att vi sitter lugnt här för jag orkar verkligen inte tänka till och fixa och ordna, kan helt enkelt inte sånt.

Rix Morronzoo på TV6
Börjar ju så sent på morgonen så då är jag redan på jobbet. Men om jag fysar på morgonen så kan jag titta samtidigt, får ju träna på arbetstid. Men sitter jag på roddmaskinen så måste jag ha tokhögt ljud för att jag ska höra vad dom säger så det blir inge bra... Det lilla jag lyckats se och höra tycker jag ändå inte riktigt ger mersmak, tycker helt enkelt dom gör sig bäst i radio:)

Kommentarer
Postat av: Petra

Fasen, jag har inte hunnit se på tv på länge... Vadå rix i tv, jag har missat det.. Har visst inte lyssnat på radion heller :) måste kolla upp det här// Sol på dig

2008-10-02 @ 17:03:48
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0