Är det bara jag??

Vaknade 20 min före att bussen skulle gå idag. Blev lite småstressigt om man säger så. Tyckte ändå jag fick ihop kläderna bra, jeans, tunika, kofta, scarf och stövlar. Känns som en bra outfit för en dag på kontoret. Slängde ner lite frukost i väskan, hann inte leta rätt på nån matilåda, hoppades att busskort och passerkort låg kvar i väskan och susade iväg. 2 min fick jag vänta på bussen. Kommer in på jobbet och börjar gå igenom mailhögen. Känns som jag har läget under kontroll. Pratar lite med chef 1. Å sen med chef 2. Sen upptäcker jag det. Jag har ett rejält snorspår på koftan. Ingen jag pratat med kan ha missat det. Fräscht!! varför måste just mina barn lämna sånt efter sig, och varför just på mig? Å varför har jag blivit så avtrubbad att jag inte märker när jag får snoret på mig, inte märker det resten av den kvällen och inte heller när jag (visserligen i mörker och stressad) tar på mig koftan igen...

Har varit inne på toa och försöka skrubba bort det värsta i alla fall....

Kommentarer
Postat av: SaraT

Är du säker på att snorspåret inte kommer från dig själv? ;-)

2008-10-29 @ 11:19:35
Postat av: Nathalie

Ha ha ha, känner igen det där!

Satt i skolan och såg att mina tröja hade en STOR fläck från ev av Simones mat puréer... mysigt...

2008-10-29 @ 19:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0