Snart jul eller??

Var på affären ikväll. En flaska julmust hoppade på mig och typ dödshotade mig om den inte fick följa med hem. JAg vågade inte chansa så jag köpte den...

Läser och inspireras av Widenskan en hel del. Men det är livsfarligt för jag måste shoppa nya julsaker hela tiden. Nu är det kanske inte så farligt för vårt julpynt som ligger i lådorna bestär till stora delar av ikea-grejer och sånt jag köpte på Ullared för 7 år sen när vi skulle fira vår första jul i huset. SÅ lite nytt behövs allt:-) Ikväll har jag beställt från Elsas Hem, kolla så söta!

Tänk, om bara 3,5 veckor är det advent!! Alma pratar redan om att vi måste baka muffins med gult klet i. Vi gjorde chokladmuffins med saffransfyllning förra året som var himmelskt goda och hon har inte glömt dom:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Recept på dessa muffins tack!

2008-11-05 @ 08:31:36
URL: http://mammigranten.blogg.se/
Postat av: Malin K F

Så fina de var. Måste också utöka vårt förråd av julsaker. Har ju tidigare inte brytt mig så mycket. Men tycker att det är kul för barnens skull. Det är ju genom dem man lever för JULEN nu.



Kram

2008-11-05 @ 10:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0