Imorgon ska jag åka bil till jobbet!!

För idag har min bror bytt hjullager och satt på vinterdäcken!!! Underbart!! Så imorgon behöver jag inte småspringa 15 min för att hinna med bussen eller gå tidgare från jobbet för att hinna med bussen. Jag behöver heller inte trängas med vad som känns som 200 gymnasieungar eller sitta brevid en svettig farbror som andas väldigt ljudligt hela tiden så att jag, när jag slumrat till lite, drömmer om att det är en livsfarlig sexförbrytare som sitter brevid mig...

Kommentarer
Postat av: Christine

fnissar

jag har lite svårt att åka buss.. , du med då? ;-)

Vilken gullig bror du verkar ha ..

2008-11-05 @ 21:11:03
URL: http://widenskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0