Utvecklingssamtal

JAg har ju så fina och duktiga barn enligt förskolan:-) Man får ju vara glad att dom visar dom kunskaperna när dom är bland folk, även om man kunde önska att en del av det där omtänksamma och empatiska kunde visa sig hemma lite oftare;-)

Nä, faktiskt så blev jag lite stolt över dom när Helena, ansvarig förskollärare pratade om dom. Alma hade fått byta samlingsgrupp för hon passa bättre bland dom större barnen, hon är noggrann, kan koncentrera sig länge, duktig i både grov och finmotorik, ligger långt fram språkligt osv. Det svåraste sa Helena är att faktiskt komma ihåg att hon bara är tre år, man behandlar gärna henne äldre än vad hon är, på gott och på ont.

Jakob är en bra kompis, kan läsa och är bra på att räkna. Suger åt sig kunskap, älskar att lära sig. Fast sitter inte gärna still, älskar att cykla och vill gärna bestämma:-)

Kommentarer
Postat av: Pertan

Klart du ska vara stolt, och med all rätt av vad jag läser :)
Var själv på samtal i morse ang min tvååring, allt va jätte bra, men dom säger att han är tillbakadragen och mycket stillsam, daaa, säger jag av alla mina barn, 4st är han värst, han är helt galen... Men det är hemma det :D

2008-05-08 @ 10:49:06
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0