Sommar!!

Glass!

På väg hem från förskolan idag stannade vi till på en kiosk och köpte glass. Vansinnigt gott:-) Alma kommer nog döda mig när hon blir tonåring om hon ser att jag publicerat en sån här tjusig bild på henne på internet men det struntar jag i, jag tycker hon är ursöt:-p

sommar

Måste ju även visa mina himlans fina plantor som i veckan fått ny jord och nya krukor. Det är basilika, paprika, dahlia och citronmeliss. Hoppas att dom överlever nu bara, har inte direkt gröna fingrar men måste lik förbannat fösöka varenda vår. Nångång ska man väl lyckas??

Kommentarer
Postat av: Pertan

Det är ju för att hon är sööt, och sommrig :)
Vad duktig du är som har plantat. Jag önskar jag va lite bättre på sådant :)

2008-05-12 @ 07:18:33
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0