Klänt-äs

Je suis un klänt-äs!!

På typ mindre än en timma har jag denna förmiddag lyckats klanta till det rejält tre gånger. Vet inte om jag är tankspridd eller vad det handlar om. Jag har ju aldtig nån mens längre så jag vet inte om min kropp liksom reagerar som inför mens ändå en gång/månad fast den aldrig kommer för innan mens så brukade jag vara lite tankspridd och förvirrad förr.

I alla fall så gick jag ut hårt med att tappa filmjölk över tangentbordet. Not so very clever. Tror jag har fått upp det mesta.
Sen skulle jag sätta igång diskamskinen. VI har sånna där Yes Powerdrops eller vad dom heter. Dom hade iaf klibbat ihop lite i förpackningen. Jag drog isär dom och då gick höljet sönder och det gröna rinniga diskmedlet rann självklart ut på mig och på golvet. Som tur var var E utomhus och kom inte till "undsättning".
När allt var upptorkat och klart skulle jag sätta på kaffe. Men visst, på väg från kaffebryggaren till soppåsen så får väl min hand för sig att släppa taget om det gamla kaffefiltret med sump i. Så det flyger ner på golvet och all sump liksom hoppar ut och sätter sig lite på spisen, på ett skåp, på mig och såklart en massa på golvet.

"steg upp på morgonen
innan din dag var riktigt vaken
woowow vilken härlig dag"
Ted Gärdestad

Kommentarer
Postat av: helene306

Tja, dåliga dagar förekommer :-) Tur att de inte kommer oftare än vad de gör :-D Hur blev resten av dagen??



Kram!

2008-05-29 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0