Jobb och besök

Idag åkte jag i ottan till jobbet och var där redan 06.30. Är ruggigt effektiv den där timman innan alla andra kommer, fick massor gjort. Åkte hem vid 14-tiden sen för E:s föräldrar var här på besök. Är ju bäst att träffa dom lite då:-)

Nu har jag löst melodikrysset på webbradion, gick väldigt lätt idag:-)



Är grymt förälskad i skor, speciellt såhär på våren och sommaren när man kan ha lite roligare skor:-)

Dom är underbara dojorna har jag beställt ikväll, hoppas att dom kommer snart!!!


Dom här sköningarna står redan i skohyllan. Dock är klacken svinigt hög så jag kämpar på med att lära mig att behärska dom. Dock har jag övat upp mig på mina invanda svarta från förra året och ett par silvriga inte fullt så höga som jag inhandlade för en billig penning. Så snart ska jag nog våga ha dom en dag på jobbet!

Sugen på (280w x 210h)Sen är ju rosa min absoluta favoritfärg så dom här är jag bra sugen på också. Men anar att maken kanske inte riktigt förstår nyttan med x antal högklackade skor;-)

Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson

men du, skor kan man aldrig ha för många av!!!
;)

2008-05-09 @ 23:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0