Jippi

Hittade ett par andra skor idag när jag och E sprang en snabbis på A6. HAr dock inte orkat fota dom själv menjag har hittat en länk iaf på nätet där dom finns:-) http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2521-083&color=2543 Ruskigt snygga, passar faktiskt till min cerisa klänning dessutom. Köpte även lösögonfransar idag, lyckas jag nu bara få en klipptid i veckan också så kommer jag vara skitsnygg på lördag. Visst ja, glömde bort att jag kanske inte hinner gå ner 20 kg tills dess dock;-)

Var med E på Ryhov för att gå igenom alla provsvar. Han är komplett frisk och dom har ingen förklaring till varför han hade en sån konstig viktkurva. Sen vi började utredningen så har han hoppat upp en kanal på pappret och numera börjar han t o m få kinder. Läkaren höll det ionte för omöjligt att det skulle kunna bero på stress och så över att han fått flytta ett par gånger, men som han sa, vi kan ju aldrig veta... Känns bra att han mår bra iaf:-)

Kommentarer
Postat av: Pertan

Skit snygga skor, jag kollade in dom på länken... Och du kommer att vara skitsnygg, så det så.
Men jag vet hur det känns, jag började med en diet igår, ska försöka gå ner 5kg mitten av juni och så får jag ta resterande 15 kilo senare :)

2008-05-13 @ 07:01:54
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0