Jäklarns dator!

Herretider, jag fattar inte hur jag överlevt nära på 6 dagar utan internet!! I tisdags kväll så la anslutningen av och inga reparationsprogram i världen kunde få den att funka. Så jag tänkte att det var modemet som hälsat hem. Men när datorn inte kunde hitta nån anslutning hos grannen heller så insåg jag att felet kanske låg i datorn. Startade den stora datorn och här funkar ju internet:-) Halleluja!

Kort uppdatering:

Klänning: Sara my love hittade inte DEN klänningen men en annan, snyggare klänning:-) Den sitter faktiskt riktigt bra på stora jag så jag är jättenöjd! Nu ska jag bara hitta nån liten kofta att ha till för jag gillar inte riktigt att gå med bara axlar.

Prickar: Nästan alla prickar borta, E har lite kvar men jag tror nog inte ens att han smittar längre. Alma ska till förskolan imorgon, äntligen!

Trädgård: Min egna lilla hörna i trädgården börjar ta form. JImmy kräktes lite på en matta som jag beställt (en plastmatta i vitt och turkost från Rice) men när den väl kom på plats så tror jag att han tycker att den är rätt ok. Idag har jag och kiddsen planterat blommor i mina mosaikade krukor och sått frön på jordplätten brevid. Hoppas på många soliga kvällar i sommar för den är byggd där solen stannar i trädgården som allra längst:-)

Kommentarer
Postat av: Pertan

Japp det är frågan hur man ska överleva utan internet... Jag känner semestern närma sig
med skräckblandad förtjusning, Jag menar hur underbart ska det inte bli med semester på landet i flera veckor??? Men utan nät!!! Nä jag vet inte? Får nog bli ett trådlöst inhandlat trots allt :D

2008-05-06 @ 09:40:22
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0