Fredag

Idag har jag jobbat hela dagen igen. Känner mig så duktig efteråt:-) Har kämpat på med schemat för midsommarveckan, är inte många som vill jobba då...

Har testat glasögon inför folk på jobbet. Dom flesta verkar hålla på ettan och fyran. Grejen med ettan är (å det syns inte på bilden) att dom är verkligen knallblå. Jag trivs inte riktigt med den färgen, annars så gillar jag dom rent formmässigt. Tvåan vore ju bra iofs för dom får jag gratis av staten, dom heter inte ens Synsam utan Sparsam... Ska visa mamma imorgon så får jag se vad hon säger, å syrran!

Imorgon är det stort partaj då jag ju ska ha min nya rosa klänning, mina nya rosa skor och allt det där. Ska åka och köpa strumpbyxor med mycket hold-in effekt imorgon också och så funderar jag på lösnaglar kanske... Men det är rätt pilligt... Jag ska ju ha lösögonfransar också, kan man ens manövrera dom med lösnaglar?? Måste nog ta på fransarna först men frågan är om jag ser ordentligt för att pilla på naglarna då. Eventuellt kan detta vara årets i-landsproblem;-)

Åskat har det gjort idag. Hu! Hatar åska!

Kommentarer
Postat av: Pertan

Håller med där, ett problem att lösa av stor vikt :D Men kör på med båda du, men börja med fransana, blir ju jobbigt om du petar in naglarna i ögonen... Ta kort och visa hur fin du blir sen och ha jätte roligt, så när du kommer hem ska varese naglar eller fransar sitta kvar :))

2008-05-16 @ 22:12:05
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0