Åh så gott!

Har säkert skrivit om det tidigare i bloggen, men måste göra det igen... Paolo Robertos Pasta al Forno är så god så jag skulle kunna leva på den i två veckor tror jag! Ska ha lunchgäster imorgon fast jag ska jobba på förmiddagen så jag har gjort den nu ikväll så det bara är att värma imorgon. Luktar underbart!

Har färgat håret igen, äntligen har det blivit precis den färgen jag vill ha, knallrött!!! Jimmy är lite orolig att det inte funkar till min cerisa klänning men det blir nog bra. Ska dessutom ha rosa make up har jag tänkt mig. Fick klipptid på torsdag kväll också så nu ska det långa åka av:-)

Kommentarer
Postat av: Pertan

Ska pröva receptet ikväll, återkommer med recension :p

2008-05-15 @ 09:22:42
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0