Mina stora skruttar

Mina stora skruttar
Jag kan inte riktigt smälta att mina små barn har blivit så stora... Är så himla kul att höra dom prata och diskutera, bland det bästa jag vet är att stå utanför ett rum och lyssna på dom när dom är sams och inte vet att jag är där. Eller i bilen när dom liksom glömmer bort at jag sitter där fram och kör och dom bara pratar på om hur bilar fungerar. hur stora flygplan är och om hur många sprängbomber dom ska önska sig när dom fyller år...

Alma berättade för mig häromkvällen att Jakob och pappa kunde kissa långt. "Jag försökte också kissa långt men det går inte. Men när jag får snopp så kan jag det." Men sen kom hon på att hon ju inte skulle få snopp, hon ska ju få "bröstar" när hon blir stor. Då sa jag att vi med snippa är jättebra på att kissa rakt ner. Och att vi inte behöver oroa oss för att klämma snippan i gylfen. Då skrattade Alma och tyckte hog att det var rätt okej att slippa ha snopp;-)

Häromdan kom hon till mig och sa, apropå absolut ingenting, att när hon blir stor så får hon steka. Okej... Så när hon blir stor ska hon få bröstar, bli polis och sjungare och så ska hon steka...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Later som om ni har haft en bra dag idag! Underbart!!! Pa jobbet far man höra underbara kommentarer ibland. Men eftersom de är pa portugisiska är de inte sa kul för dig.

Kram

2008-03-13 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0