Arga mamman

Idag har jag och mina barn varit på kollisionskurs mest hela dagen. Kan inte ens räkna upp allt ofog dom hittat på men ett axplock kan jag väl bjuda på... Jakob klippte ett stort hack i Almas hår. Rasade hårstrån. Alma har ett flertal gånger krupit upp och satt sig vid datorn, lyckats komma in på min användare och surfat. Hon vet inte vart eller hur men hon har iaf lyckats radera mina favorittrådar på FL så jag fått söka efter alla på nytt. Hon lyckades även med konsstycket att försätta datorn i vänteläge på ett snabbt sätt som jag inte känner till... Jakob har vidare kastat alla husets kuddar i en hög och vägrat plocka upp dom sen, han har sparkat lillasyster i huvudet och slagit henne i magen. Alma har gett igen såklart, slått honom i ryggen, sparkat på hans ben osv. Vi gick ut i två timmar för ute kan dom hålla lite sams iaf. Nackdelen är att dom blir skittrötta efteråt och trötta barn är inte sams barn...

Dom somnade snabbt iaf ikväll men då började E istället. Klockan är nu straxt efter 23 och han sover fortfarande inte...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken dag!Du måste ha väldigt friska barn eftersom de har så mycket energi;-)
De är onekligen påhittiga:-D

2008-03-12 @ 07:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0