Vinterkläder

För en gångs skull är jag ute i sjukt god tid! För några veckor sen lyckades jag vinna en sjukt fin PoP-overall på Tradera för verkligen nästan ingenting. Den är så fin att man kan tro att den är ny. Sen hittade jag en windstopperfleece på Tradera, också den till E. Vann den också till ungefär hälften av vad dom brukar gå för. Är också jättefin. En skaljacka till E köpte jag på rean så nu har han både jacka och overall till vintern. Beställde nu skidjacka och byxor till Jakob på HM som ska levereras i slutet av augusti. Alma har en overall och blir den förliten så får hon ärva Jakobs som han hade förra vintern. Så här sitter jag på årets typ varmaste dag och är skitnöjd över att alla barnen har vinterkläder. Tror dessutom att det i min uppsjö av Kavatkängor och stövlar finns ett par som passar varje barn:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0