Underbara väder!!

Vi har haft det helt underbart i Göteborg, toppenväder och glada barn. Kan det bli bättre? Vi har åkt spårvagn, ätit på restaurang (en riktig, grekisk restaurang) med barn som skötte sig jättebra, vi har varit i Slottsskogen och klappat djur, och vi har varit på Liseberg, såklart. Ljuvligt!!

Idag är vi hemma och packar om och tvättar lite, i eftermiddag åker vi till Jimmys bror i Skåne. Hoppas på att få bada lite i havet för vädret ska väl hålla i sig hela helgen vad jag har förstått.

Jag har pysslat om mina blommor lite också, dom blir grymt törstiga i värmen. Har en sån toppenvattenkanna, jag ska köpa fler, alla borde ha dom! Har en grön hemma och en rosa på jobbet. Men ska införskaffa fler för dom är sjukt bra, vattnet rinner alldeles lagom fort, hur mycket man än tippar flaskan. Ungarna kan vattna själva för det är ingen risk att dom spiller, bara att dom vattnar på fel ställe men det är lite svårt att komma ifrån.


Bilden är hämtad från www.bluebox.se men säljs även på bl a Designtorget,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0