Min man har fått fisk på hjärnan

Min man har jobbat två veckor nu. Dom har fiskat varje dag för det har varit tema.veckor i den sommarskola han jobbat på. I onsdags kväll åkte han ut själv och fiskade. I går åkte han vid 15.30 och kom hem nångång efter 01 inatt, då hade han och två polare fiskat rätt sent och sen druckit wiskey. Nu sitter han och plockar ihop redskap för nu ska han och dom två stora ut och fiska. Själv känner jag mig mer eller mindre som en hushållerska men vägrar ta den rollen. Så jag åker ut med brorsan och övningskör till stan istället så ska vi se om vi kan hitta en byrå till E:s kläder, har dom bara på en hylla nu.

Kommentarer
Postat av: Sojung

hoppas du får en bra dag!

2008-07-13 @ 10:57:59
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0