Jag har hittat en byrå!!!

Vi var i stan på förmiddagen, Jimmy skulle framkalla några kort till en 30-årsfest vi ska på imorgon och jag skulle se om jag hittade nåt nytt att ha på mig. Men det var på vägen hem som vi kör förbi en loppis som vi kört förbi 100 gånger förr. Men så registrerar jag i ögonvrän att det står en byrå där. Jimmy vänder bilen och vi svänger in. En liten, sliten men gedigen byrå var det. Den kostade..... 25 spänn!!! Typ ingenting mao. Så nu ska jag åka iväg och köpa lite färg och sandpapper så kommer den bli jättefin:-) Ska surfa efter några roliga knoppar också, tänker att jag vill ha några barnknoppar, kanske bilar, stjärnor eller nåt annat skoj! Inte världens bästa kort blev det, men ändå


Kommentarer
Postat av: www.drommeromettlitethus.blogg.se

Den kommer bli jättefin! Ha en bra dag!

2008-07-20 @ 14:50:45
URL: http://drommeromettlitethus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0