Färgexplosion!



Laddade ur telefonerna igår med alla bilder från Finlandsresan. Måste bara visa detta ljuvliga kort på min största son i bollhavet, känns som en klar kontrast till mitt förra regn-kort:-)


Idag har jag jobbat hela dagen. Känner att jag är som bäst på eftermiddagen, då kommer jag liksom in i ett effektivt stim. Så idag satt jag kvar till kl 17 och fick massor gjort! Det är rätt knöligt att få ihop schemat nu över sommaren när typ ingen vill jobba samtidigt som det är stor musikfestival med typ 5000 besökare i just vårt område i helgen. Men nu ser det ändå ut som att det löser sig hyfsat:-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Okej, stor mus??? Vadå... :D

2008-07-09 @ 14:24:19
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0