Dag 7

Idag är det ju söndag och vilodagen. Har inte hunnit med någon regelrätt träning idag men slipade byrån på förmiddagen vilket var rätt så svettigt, samt att jag och Jakob verkligen sprang på stan innan bion. Men det räknas inte riktigt men jag har iaf inte suttit still hela dan:-)
14/7: 90 min tennis
15/7: 40 min dansmatta
16/7: 35 min snabb promenad
17/7: 70 min tennis
18/7: Vila
19/7: 60 min dansmatta
20/7: Vila

Har fått frågan om vad dansmatta är. Är en matta med pilar som jag kopplar till X-boxen och kör ett spel där det gäller att dansa som pilarna på tv:n visar samt i takt. Är grymt jobbigt, är man dessutom så tävlingsinriktad som jag är så kan man liksom inte ge sig när man misslyckas...


Kommentarer
Postat av: www.drommeromettlitethus.blogg.se

ja testa kesellan:-) Min kille e träningstokig så inget med grädde, endast Kesella ska det va.



Trevlig kväll:-)

2008-07-21 @ 22:39:49
URL: http://drommeromettlitethus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0