Treåring = tonåring??

Jag hade en gång en rätt söt liten tjej som bodde hos mig. Hon var jättelik mig, busig, tuff men ändå en tjej som visade respekt för sin omgivning och som älskade sina bröder och föräldrar.

Nånting har hänt med denna lilla tjej...Hon smäller i dörrar, hon slår på mig, hon slår på sin pappa, hon slår på sina bröder. Hon skriker för allt, hon ska aldrig ha hjälp, hon ska aldrig misslyckas och hon kan aldrig ha fel. Är rätt spännande att vara mamma till en sån tjej nu, jag hade tänkt ta det när jag var 40 och kanske lärt mig lite mer om livet;-)

Dock är hon otroligt söt och hon charmar folk som inte träffar den ilskna damen som vi träffar här hemma... Min pappa var helt chockad efter att han hade dom när vi var på sjukhuset för då hade hon slagits med Jakob som bara den, det var han inte beredd på den gode morfarn...

Kommentarer
Postat av: Linda, Dinkan

Åh, så vi är inte ensamma om att ha fått en liten tonårsdotter hemma. Nästan lite skönt att veta. ;)

2008-02-01 @ 00:19:06
Postat av: Jasminen/Jenny

Ser man på,så ni har också fått en "minitonåring";-)
Skönt att man inte är ensam!

2008-02-02 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0