Onsdagar är spännande dagar

Onsdag idag. Det innebär ingen förskola. Det innebär således att jag har alla barnen hemma hela dagen, oftast själv. Fast idag tror jag att Jimmy kommer hem efter lunch eller så iaf. Måste nog föröka ta mig för nånting med barnen på eftermiddagen, på förmiddan nu kommer snart en kompis på lite te. Så då får barnen snällt underhålla sig med lite film eller nåt har jag tänkt.

Fast dom har en otrolig förmåga att nosa sig till när man behöver ha det lite lugnt runt om sig. Igår ringde E:s kontaktperson på soc. Alla barnen var helt vilda, Jakob nöp Alma så hon gallskrek, hon slog honom så han vrålade. Jag försökte stänga in mig i olika rum i huset och försökte hoppas att dom inte skulle slå ihjäl varandra. Men dom kom alltid efter mig så tillslut så sa kvinnan i telefonen att vi nog fick höras en annan dag...

E säger sitt första ord: Katt. Han säger det till allt. Hela tiden. Men det är ju kul att han kan ett ord iaf;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0