Varför skaffar man barn??

Vissa dagar (som idag t ex) är frågan faktiskt befogad....

1. E har kräkts hela natten, jag har sovit 2 timmar sammanhängande och kanske lite emellan kräkorna. Allt stinker kräks och bajs, tvättmaskinen jobbar för högtryck.
2. Jimmy jobbar precis hela dagen och kvällen. Jag är isolerad i ett kräkshus.
3. Alma hostar och nyser. När hon nyser kommer det ut oceaner av snor som jag måste ta hand om. Varje gång hon hostar tror jag att hon också fått magsjuka och ska kräkas. Hon lovar dock att hon mår jättebra.
4. E har även svullnat upp över läpparna så jag måste vara jätteorolig hela tiden och fundera på vad han är allergisk mot. Kan inte komma på nåt annat än en leksak som han tuggade på igår men leksaker brukar väl ändå inte vara giftiga??
5. Jag är trött
6. Jag måste laga lunch till barnen för annars blir dom hungriga.
7. Jag måste aktivera barnen, annars slåss dom
8. Dom båda stora VÄGRAR sova middag så jag får inte heller vila

*suck* Supermamman är låååångt bort idag.....

Kommentarer
Postat av: Dink

Det är såna dagar man bara vill rymma hemifrån! *kramar hårt*

2008-02-25 @ 13:34:30
Postat av: Emeli

KRAAAM!! Hoppas att du får en lugn och skön kväll.

2008-02-25 @ 14:26:50
URL: http://ydringer.blogg.se
Postat av: Systeryster

Men vännen! *kramas* Supermamman kommer nog hem imorgon igen :-D

2008-02-25 @ 15:03:53
Postat av: Carolina

Det gar över!!!! snart hoppas jag... KRAM

2008-02-26 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0