Superpappan

Igår var vi hos Evelina och Niklas. Helt plötsligt vart klockan efter midnatt och vi insåg att det nog var dags att väcka alla barn och åka hem. Jimmy hade druckit ett par öl så det föll på min lott att köra hem. 45 min i snöigt väglag, körde inte snabbare än 65 på hela vägen tror jag... Så Klockan var halv två innan vi kom i säng. Som tur är så somnade alla tre barnen snabbt när dom hamnade i sina sängar.

I morse så klev Jimmy upp med barnen nån gång vid sju eller så, märkte inte av detså mycket. Själv sov jag till 09.35 då barnen kom in och hoppade i min säng. Superpappan hade städat köket, tömt och plockat i diskmaskinen, gett barnen frukost och var i full färd med att förbereda lasagne til lunch *älskar*.

Nu har jag ätit frukost framför datorn och lyssnat på barnens lek. Måste tvätta lite för Alma tog på sig sitt sista par rena byxor nu, förstår inte hur mycket kläder hon gör av med...

Nu är det inte långt kvar tills årets melodifestival drar igång *längtar* Jag hoppas att Carola och Andreas Johnssons låt är dålig. gillar herr Johnsson men absolut inte Carola. Tycker dessutom att "Lucky star2 låter konstig, deras röster går inte ihop riktigt. Carolas röst är inte gjord för att sjunga duetter. Jag hoppas att BWO har sjujäkla låt och sopar mattan med alla konkurrenter. Det bästaste är att dom tävlar i Linköpings delfinal och dit ska jag:-):-) Sen lärdom ju gå vidare och då får jag se dom i genrepet i Globen också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0