Slappardag

Gårdagens storm såg vi inte mycket av. Strömmen var borta max fem minuter bara. Men vi fick en hel del snö iaf:-) Tyvärr så har dagen bjudit på lite för mycket plusgrader för att snön ska ligga kvar, nu är det mest bara slask. Förutom den superbt fina snögubben Alma och jag byggt!

Idag har vi inte gjort mycket annars. Var ut på förmiddagen, satt med almanackorna och försökte få ihop familjens agenda fram till påsk innan lunch  och käkade spagetti och köttbullar med ketchup. Jimmy är på nåt möte i Jönköping och skjutsade Jakob till farmor på vägen. Alma har sovit, E sover och jag har spelat lite Sims. En underbart slö dag mao:-) Tänker nog iaf hoppas ur långfilsingarna och ta på mig jeans till kvällen, kan ju försöka var lite fräsch, nån gång på dan... Jimmy passar på att veckohandla i stan så slipper jag:-)

Burr, det är ritkigt röset (småländska, betyder väl typ kallt och fuktigt typ) i huset idag, inte alls skönt. Ska övertyga Alma om att det är jättegosigt att ligga i soffan under en filt tror jag...

Kommentarer
Postat av: Jasminen/Jenny

Ja,snögubben var jättefin!:-)
Hur gick det med övertygandet,gillade hon att vara nedbäddad?
Btw,Hur är det med Emils finger nu?
Ha en skön helg!

2008-02-02 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0