Idag är ingen vanlig dag...

...idag är Martinas födelsedag:-)

Födelsedagaen började bra med frukost och paket på sängen. Fick strumpor, klockradio, kläder och en mobilladdarsladdochtelefonhållare. Rosa såklart:-) Jimmy håller utbildning hela dan så jag tog barnen och åkte till Tranås och fikade med Evelina. Sprang på en skitsnygg jacka som jag bara var tvungen att köpa!! Visserligen en vårjacka, men det är ju rätt varmt nu och om man tar en varm tröja under så blir det bra:-)

Barnen har dock inte fattat att man ska vara extra snälla mot sin mamma på födelsedagen så dom har bråkat och retats som vanligt. Vet inte vad jag gör för fel...

Min bror har tydligen kokat ihop nåt fuffens för han ska hämta mig om en stund så ska vi "ut och åka en sväng". Vet inte riktigt vad det innebär, kanske nåt motoraktigt för det är ju sånt han hålle rpå med mest och jag är u lite sugen på att testa... Eller så är det nåt helt annat, vad vet jag...

Kommentarer
Postat av: MalinKF

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,
för det är Martinas födelsedag.

Hurra, hurra , hurra!!!

Sjunger högt och falskt som bara jag kan. Hoppas du får en riktigt kväll ,med massa bus!

Kram

2008-02-22 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0