Catch the moment

Igår gjorde jag ett riktigt "catch the moment". Alma kom och var lessen, kommer inte ihåg varför. Jag satte mig på golvet och hon satt i mitt knä. Hon somnade! Hon sover sällan på dagarna nuföriden så framåt senare delen av eftermiddagen är hon rejält trött. E sov i sin säng och Jakob skickade jag iväg till tv-spelet. Sen satt jag där på golvet med ryggen mot diskmaskinen med sovande Alma i famnen. Klappade på hennes långa, ljusa hår ocm låg ner över ryggen. Luktade lite på huvudet och pussade på henne. Blundande lite själv och bara kände hur hela jag varvade ner. Var så himlans skönt! Vi satt så i 35 minuter, sen klev Jimmy innanför dörren. Då var det ändå dags för Alma att vakna och det var dags att ta tag i middagen, som nu blev lite sen. Men det var det klart värt!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Underbart!!! Mer sana vardagliga saker borde man ägna sig at:)

Schysst blogg föresten, gillar att läs om vad ni har för er.
Kram

2008-02-12 @ 21:13:34
Postat av: MalinKF

Så himla skönt!

2008-02-13 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0