Så j-a trött!

Alma har hostat halva natten. Hon har legat i min säng, på mig för hon hostar minst då säger hon. JAg var vaken mellan 02.30-04. Sen ringde min klocka vid 05.15. Jag var inte pigg.... Åkte iaf till jobbet och körde 40 minuter i gymmet innan jobbet. Sen har dan rullat på med personalplanering och utbildning i nya arbetstidsavtalet, så fruktansvärt tråkigt... Nu är jag trött så jag håller på att falla i bitar, ska ta lite kvällste nu och sen sova!! JAg mår verkligen skitdåligt när jag blir såhär trött, mår illa, ser ännu sämre än vanligt och blir riktigt sur och tvär. Det borde ju dock leda till att maken borde känna att han kunde sova lite mindre nån natt men det händer typ aldrig... Om hon hostar inatt kommer jag lämna henne i min säng med Jimmy och sen ska jag gå och sova i soffan!

La ut lite auktioner på Tradera igår, bara lite granna av min jättehög som ligger och väntar på att bli såld. Men lägger jag ut allt på en gång blir det så himla jobbigt när det ska skickas iväg så jag får ta några auktioner i veckan istället har jag tänkt. Kika gärna in på mina auktioner om ni vill:-)

Kommentarer
Postat av: Sandra / Tokaungen

Du hade kunnat vara med i vår tävling om vem som var tröttast! Jag vann :-D

2008-08-20 @ 22:00:34
URL: http://mandorff.blogg.se/
Postat av: Sandra / Tokaungen

Du hade kunnat vara med i vår tävling om vem som var tröttast! Jag vann :-D

2008-08-20 @ 22:00:41
URL: http://mandorff.blogg.se/
Postat av: Dink

Det är hemskt roligt med såna nätter...inte! Hoppas du piggnat på dig lite nu!



Fina grejer du har lagt ut, dock tyvärr i precis fel storlek.

2008-08-22 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0