OS-abstinens!

Så var dom två ljuvliga veckorna över, veckorna med sport dygnet runt i stort sett. Satt på morgonfikat idag och stirrade tomt ut i luften, fanns ju ingen sport att titta på. Brydde inte ens mig om att sätta på radion på kontoret för där får jag bara in lokalradion och tro mig, Radio Jönköping måste vara Sveriges sämsta lokalradio. JAg saknar att höra sportkommentatorerna gå upp i falsett över en semifinal i pingis, jag saknar örnsvängarna i gymnastik och Roger Blomkvists underbara kommenterande. Jag saknar Olssons Studio som var ett program helt i min smak och jag saknar allt analyserande, alla förhoppningar och alla sp'nnande sporter som man bara får se vart fjärde år. Undrar om man skulle ta sig till London om 4 år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0