Marknad

Vaknade i morse med ett ryck. Tänkte efter. Sista semesterveckan. Torsdag. Hmmm, brukar inte jag gå på Skänninge marknad då? På med datorn och visst var det marknad idag. Hade en del att göra på förmiddagen, inskolning av E på sin avdelning, inskolning av Jakob på sin nya avdelning och så ett bvc-besök med Jakob där han fick en spruta. Men kl 15 rullade jag och mamma iväg. Har haft jättetrevligt, fyndat ett par sjalar, till mig, som han tog helt fel betalt för (till min fördel) och en snygg bandana till Jakob som numera är rätt så långhårig. Sen blev det såklart lite godis och korvar också och lite annat smått och gott. Himlans trevligt, förutom att mamma avslutade besöket med att hälla en kopp kaffe över mina byxor så jag luktade inte så gott på vägen hem. Måste tvätta lite imorgon

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha, men det va ju tur att dagen före kaffespillet varit bra :) // Sol på dig

2008-08-08 @ 08:55:24
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0