Jag har blivit utmanad

Är väl bäst att göra som man blivit tillsagd då...

Fem saker som finns på din Att göra-lista idag?

1. Skriva veckomatsedel
2. Veckohandla
3. Tvätta
4. Grilla korv på nya grillplatsen i skogen med familjen
5. Klippa hårdrocksbrorsans hår

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då hade jag gått en termin på universitetet, satt i festeriet och för väldigt exakt 10 år sen så drog nollningen igång av nya studenter. Festade mycket, hade varit tillsammans med Jimmy i ett år, levde det mest bekymmerslösa och skönaste livet jag kunde tänka mig just då. Ser fortfarande tillbaka på studentåren med glädje!

Ställen du har bott på?

Surahammar, Linköping, Norrköping mm.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Jobba deltid
Resa en väldans massa och bjuda med mig släkt och vänner
Skaffa PT, dietist, egen kock mfl och bli snygg;-)
Skänka pengar till välgörenhet
Spendera en massa tid med mina barn och låta andra ta hand om det som stjäl tid från sånt nu, typ städa, tvätta mm.

Jag utmanar Emeli, Petra ochTania, hoppas ni förlåter mig;-)


Dags för läggning av övertrött fyraåring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0