Blond!

Som jag har grejat med mitt hår senaste dagarna! Jag blev plötsligt trött på mitt knallröda hår som jag haft i 1 år nu och ville bli blond. Men jag är också smålänning och ville inte gå till frisören. Men efter två avfärgningar och två färgningar så blev håret ändå rätt så bra tycker jag. Tyvärr har jag inte fått till nån bra bild men det kanske kan komma imorgon. Ser ut som att jag har ljust hår som skiftar lite i svagt rött i vissa ljus, är nöjd:-)

"Blond" kan man ju även tro att puckot som la ut operationsbilder på facebook är, herregud, vad tänkte hon på???

Imorgon är tanken att jag ska gå upp svintidigt och träna innan jobbet. Får se hur det går men jag håller tummarna för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Bella

oh tack så jätte mkt=)



Vad avundsjuk jag blir över ditt "problem" med långa ben=D Önskar att jag hade kunnat plusa på mina med ett par cm:P Kommer titta in i morgon och se hur nya hårfärgen ser ut=) spännande!

Lycka till med träningen!

2008-08-12 @ 06:52:39
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0