Bästa chefen i stada!

Jodå, min chef har ju löst problemet så jag kommer visst kunna börja senare utan att nån kan gnälla, han hade hittat nåt i nya avtalet (hatar egentligen sånt här men jobbar man med personalfrågor så måste man kanske veta lite vad avtalet innebär) där vi visst kunde göra så utan att det bröt mot några regler. Skönt!!

Idag har jag träningsvärken from hell. Mest i magen för alla sit-ups jag gjorde på pilatesbollen. Är så gött på jobbets gym för vi har en stor tv-skärm där så jag kan kolla på OS om mornarna nu och senare i höst kan jag kolla på morgonnyheterna och uppdatera mig innan jobbet. Min tanke är att när jag gått ner ett antal kilo och fått lite bättre flås så kan jag träna även när det är andra där och inte bara i ottan. Är många på jobbet som tränar där och en del kan man mycket väl vila ögonen på. Å titta får man väl??

FIck hem nya jeans från ellos idag. När inte vanliga butiker behagar ha jeans med extra långa ben så får man liksom söka på nätet. Dom här satt riktigt bra faktiskt:-) Ett annat par var precis på gränsen till lite för korta men det var lite stretch i dom så jag tror dom kommer sitta bra när jag gått ner ett par kg. Min kompis Sara har erkänt att hon också köper för små kläder ibland för att kämpa sig i dom. Å kommer man inte i dom så kan man sälja dom på Tradera;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0