40% rea...

Första klass i Jönköping är en ganska så bra barnbutik, typ som Babyproffsen och Babyland. Idag efter att jag sålt klart på loppmarknad och sedan ätit på ikea skulle jag bara svänga förbi där och köpa en sån där blöjpåsekassett till blöjhinken. Ser på långt håll att det är massa röda lappar i fönstrena och tänkte att det nog var lite höstrea. Det var 40-50% rea på hela sortimentet, dvs vagnar och allt möjligt. Det fanns inte en enda bilstol kvar och folk var helt galna där inne. Det var världens kö, säkert 20 m kö i vardera kassan. Det var extremt många gravida magar i affären och jag blev alldeles matt... Shit vad dom handlade, återigen så kom tråkrealisten fram i mig och jag ville helst bara skrika att dom inte behövde allt det där. Fast det är ju kul att handla, det tycker ju jag också;-) Men jag sket i det, vägrade ställa mig i 30 min kö för en blöjpåsegrej och gick ut istället...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jobbigt. Personligen tycker jag de oftast känns som att de är rörigare när kvinnor/tjejer handlar på rea än när killar shoppar.

2008-08-23 @ 17:55:30
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0