Trött, tröttare tröttast!

Igår var det Almas tur att få vattenkoppor, eller "kaffekoppar" som hon själv säger. Detta har inneburit en natt av lidande, mest för henne såklart men även för mig. Jimmy gav upp redan kl 23..30 och la sig på soffan, för han "skulle ju jobba idag". Precis som att det inte är ett jobb att vara hemma med två barn! Det tredje går ju tack och lov på förskolan igen just nu! Men i alla fall så har jag inatt sovit mellan 03.00-04.30. Resten av alla timmar i sängen har jag spenderat med att killa Alma, försöka få henne att lugna ner sig och inte studsa så mycket för att det kliar osv. Skönt att det är jag som "jobbar" imorgon för då måste väl Jimmy ta nästa natt. Nu borde iofs lilltjejjan sova inatt kan man tycka, av ren utmattning. Min plan är att både hon och E ska somna nu på förmiddagen så att jag också kan få ta en förmiddagslur.

Kommentarer
Postat av: Pertan

Tack :) Usch och fy för vattkoppor inte roligt!!!
Mina ungar hade det i höstas, kul med tre stycken som byter av varandra... Va hemma läääänge då :(.. Hoppas att du får sova inatt och Alma kryar på sig.

2008-04-22 @ 10:31:06
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0