Snart dags för födelsedagsbarn nr 5 i familjen!

På fredag fyller Jakob ÄNTLIGEN 5 år. Som han har längtat! Vi har räknat ner sedan i januari... VI har köpt en cykel till honom men idag var jag iväg och handlade lite småsaker också så att han får lite olika paket att öppna:-)

Var lite trött på Jimmy igår, han har varit borta massor av kvällar senaste tiden. Å ibland kan jag liksom känna att det är enough med att leva som ensamstående. Menjag har inte sagt nåt. Men tror att han märkte nåt iaf för när jag föreslog att jag skulle åka till stan ikväll var han väldigt tillmötesgående:-) Fräschade upp mig innan jag åkte, kändes skönt att få av lite kroppshår och måla mig lite. Gör inte så mycket sånt när jag går hemma och städar och plockar i trädgården liksom... Nu ska jag iofs jobba två dagar så nu blir det att gå upp tidigt och piffa till sig lite med tanke på alla som jag träffar på jobbet;-)

Kommentarer
Postat av: Pertan

Ha,ha känner igen det där...
Ha en bra dag

2008-04-16 @ 13:17:30
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0