Pricke prick prickigt

Nu har Jakob vattenkoppor. Vi trodde ju att det var det han hade för nån månad sen men det vara tycligen bara några fejkade utslag. Nu är precis hela ungen prickig, i håret, på pungen, magen, benen, armarna, jag precis överallt. Han är jättetrött och vill bara sova. Jag hoppashoppashoppas att Alma och E blev smittade samtidigt så att dom blir sjuka nu också så vi inte behöver vänta flera veckor på nästa dust. Sen hoppas jag ännu mer på att jag haft det som liten och ingen märkte eller att jag tillhör den lyckliga skara som är immun mot det. För jag vill verkligen inte bli sjuk nu, även om Jenny berättat att hon gick ner 10 kg när hon fick det som vuxen. 10 kg låter ju bra, men jag vill absolut inte bli så sjuk!

Undrar om Regina Lunds låt om prickar finns på youtube, måste kollas upp...

Är heligt förbannad på mitt fack, och i synnerhet hon som basar över vår lokalavdelning. AAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHH. Så, nu känns det lite bättre;-)

Kommentarer
Postat av: Sterna

Vill bara visa att jag är här och tittar till dig ibland. saknar både dig och de andra brudarna något enormt just nu. Hade behövt ventilera en hel del som händer nu men men, 2 månader kvar... :(

Hälsa alla och säg att jag saknar er.
Bamsekram på er alla!!!

2008-04-12 @ 23:19:13
Postat av: MalinKF

Stakare med så mycket prickar, hoppas Aoch E får det samtidigt nu då! Hoppas också att du haft det!

2008-04-14 @ 09:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0